;
Украина, г.Яремче ул. Свободы 363/32
система онлайн бронирования

Правила Проживання в Romantik SPA Hotel

ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1. Ці Правила розроблено на основі чинного Законодавства України, указів Державного Комітету України про житлово-комунальне господарство, Державного комітету України про туризм, Кабінету Міністрів України, та з урахуванням вимог Ради Міжнародної готельної асоціації.

2. Spa Hotel ROMANTIK , м. Яремче зареєстрований у єдиному Державному реєстрі юридичних осіб України .

3. Spa Hotel ROMANTIK , м. Яремче гарантує гостям дотримання усіх правил конфіденційності.

4. Паління в готелі , за винятком спеціально відведених місць, заборонено.

5. Адміністрація готелю залишає за собою право накласти на гостей штраф за порушення норм протипожежної безпеки, паління в недозволених місцях та непокору законним вимогам адміністрації.

6. Відгуки та пропозиції по роботі готелю можна залишити у адміністратора готелю або на сайті готелю.

ПОРЯДОК ПРОЖИВАННЯ В ГОТЕЛІ

1. Готель працює для Вас 24 години на добу 7 днів на тиждень. Розрахунковий час – 12:00, час виїзду – 12:00, час заселення в готель – 14:00.

2. Сніданок подається в ресторані готелю з 8:00 до 10:00 ранку. Якщо Ви забажаєте поснідати раніше цього часу, будь ласка, зверніться до адміністратора готелю напередодні до 21:00. Ми запропонуємо Вам сухий пайок. Обід подаєься з 13.00 по 14.00. Вечеря з 18.00 по 21.00.

3. Додаткові безкоштовні послуги готелю: виклик швидкої допомоги, виклик таксі, доставка кореспонденції в номер, послуга пробудження по телефону, видача швачного приладдя.

4. Просимо вас дбайливо ставитися до майна готелю, дотримуватися правил пожежної безпеки готелю. Залишаючи номер, будь ласка, закривайте вікна, крани в кімнаті гігієни, вимикайте світло та інші електроприлади. У разі пошкодження майна готелю гість у повному обсязі компенсує його у відповідність з внутрішніми документами Готелю.

З МЕТОЮ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПОРЯДКУ ТА БЕЗПЕКИ В ГОТЕЛІ ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ:

1. Палити в номерах, холах і приміщеннях готелю за винятком особисто відведених куткiв.

2. Користуватися в номері електричними приладами за винятком дозволених до використання.

3. Передавати стороннім особам ключі від номера.

4. Зберігати в номері легкозаймисті матеріали.

5. Приносити на територію готелю і зберігати в номері матеріали і предмети, якi небезпечні для життя і здоров’я оточуючих.

6. Переставляти і виносити меблі з номера.

7. Порушувати загальновизнані норми поведінки, в т.ч. перебувати на території готелю під дією наркотичних засобів.

8. Проявляти агресію або дії, які загрожують безпеці здоров’я або майна інших осіб.

9. Заподіювати шкоду майну готелю.

10. Розміщувати в номері гостей після 23:00 без оплати та реєстрації їх перебування в готелі.

11. Розміщувати в номерах домашніх тварин.

ПОРЯДОК БРОНЮВАННЯ, ОФОРМЛЕННЯ ПЕРЕБУВАННЯ І ОПЛАТИ ПОСЛУГ ГОТЕЛЮ

1. Плата за проживання і послуги, що надаються Готелем, здійснюється готівкою, за безготівковим розрахунком або кредитними картками, згідно чинного в готелі прейскуранта. Оплата за проживання та додаткові послуги здійснюється в гривнях.

2. Для гарантованого бронювання номера в готелі отримується передоплата  20% від загальної суми з подальшою оплатою при заїзді ( в Новорічний Період передоплата становить 100% від загальної суми, дати Новорічного Періоду визначаються Готелем).Дана передоплата поверненню не підлягає, якщо з боку Готелю не було ніяких порушень. Адміністрація готелю залишає за собою право відмовити у наданні послуг гостям, якi не сплатили номер до заїзду в готель. У разі негарантованого бронювання готель залишає за собою право анулювати номер без попередження Гостя в разі отримання інших заявок на гарантоване бронювання на ці ж дати.

3. При запізненні гостя більш ніж на добу гарантована бронь анулюється, передоплата за проживання поверненню не підлягає.

4. При заїзді Гість надає документ, що засвідчує його особу (паспорт, водійські права, військовий квиток, іноземний паспорт) заповнює реєстраційну картку та вносить оплату за проживання в готелі. Адміністрація готелю залишає за собою право відмовити у наданні послуг гостям, якi не пред’явили посвідчення особи або відмовилися здійснити оплату.

5. Ранній заїзд або пізній виїзд надається гостям тільки за наявності в готелі вільних місць і відсутність заявок на аналогічні дати у відповідність з прейскурантом готелю.

6. При продовженні проживання у разі наявності вільних місць в готелі Гість сплачує повну вартість проживання за подовжений період. Продовжити проживання можна мінімум на половину доби вартості номера відповідно до тарифів готелю.

7. Гості, що залишаються у вашому номері після 23:00, повинні попередньо зареєструватися в службі прийому та розміщення гостей і оплатити проживання у відповідність до затверджених тарифів.

8. При замовленні додаткових послуг гість вносить повну передоплату за всі необхідні послуги.

9.  У випадку втрати ключа адміністратор служби прийому та розміщення гостей видає Вам новий ключ вартістю згідно з чинним прейскурантом.

10. У день від’їзду ключ від номера здається адміністратору, після перевірки номера покоївкою проводиться оплата додаткових послуг готелю, в тому числі міжміські та міжнародні переговори. Якщо Ви заздалегідь повідомите про час Вашого від’їзду адміністратора Готелю, ми постараємося скоротити час оформлення вашого від’їзду.

11. З питань додаткової інформації про послуги Готелю, будь ласка, звертайтеся до адміністратора Готелю .

У разі порушення правил проживання, встановлених в готелі, адміністрація має право відмовити Гостю в подальшому проживанні.

Бажаємо Вам приємного відпочинку !

Адміністрація Готелю.