КОНФЕРЕНЦ СЕРВІС / КОНФЕРЕНЦ ЗАЛИ


   last update:    22:52    31.05.2016   

Конференц Сервіс

Сьогодні організації, установи, компанії, фірми, підприємства, консалтингові компанії, які дбають про власний імідж та репутацію, регулярно проводять конференції в Буковелі, які допомагають підсилити престиж, значимість, досвід.Останнім часом дуже популярними стали виїзні конференції в Карпати, під час яких не тільки здійснюється організація конференцій, а й забезпечується відпочинок й дозвілля для учасників заходу.Конференції в Карпатах можуть бути організовувані практично в кожному готельно-ресторанному комплексі.
Серед одних з найбільш привабливих та рекомендованих місць, щоб проводити такі конференції є Яремче. Місто вже відоме своєю гостинністю,  організацією всіх видів туризму взагалі, дуже багато робить для розвитку ділового туризму, конференц-туризму зокрема.
Конференції Яремче супроводжуються командою фахівців, чий досвід і професіоналізм є гарантією надання високого рівня сервісу.Санаторно-курортні комплекси, готелі Яремче пропонують чудові умови не тільки для якісного відпочинку та кваліфікованого лікування, але й для успішного проведення конференцій в Карпатах.Отже, абсолютно новий і широкий комплекс послуг конференц сервісу в Карпатах ще раз підтверджує відпочинок на будь-який смак. До Ваших послуг сучасно обладнані конференц-зали в Карпатах, конференц-зали в Яремче, конференц-зали в комфортабельних готелях Буковеля сприяють ефективній роботі в комфортній атмосфері замовників послуг конференц сервісу.
Комфортабельні конференц зали Яремче дають можливість провести збори, тренінги або переговори в одному з мальовничих, привабливих для туристів, центрів ділового туризму.
А обравши провести будь-які заходи ділового характеру в ТК «Буковель», Ви підкреслите статус компанії, підвищите авторитет керівництва в очах співробітників і перетворите будь-яку колективну поїздку в успішну, незабутню і результативну подію.
Конференції в Буковелі забезпечується як комплексними, так і окремими послугами конференц-сервісу, що є гарантією надання високоякісного рівня обслуговування.
Конференц-зал Буковеля має можливість вмістити 100 осіб, тому офіційну частину заходу: конференцію, презентацію, семінар чи тренінг ТК Буковель рекомендує проводити в одному з самих елегантних просторових конференц-залів Буковеля ресторану «Lucky Bull».
Конференц-сервіс на сьогоднішній день є дуже популярним методом вдосконалення результатів діяльності роботи багатьох провідних фірм та компаній. Конференц-сервіс – це спосіб обговорення проблем, які виникають при реалізації бізнес-ідеї, шляхів вирішення цих проблем, а також результатів співпраці у сфері бізнесу представників однієї або кількох компаній. Запрошуються всі  бажаючі приєднатись до тих, хто вирішив поєднати роботу й відпочинок в оточенні природи, а саме обрати конференц-сервіс або ж організувати корпоратив у Карпатах, що неодмінно приведе до успіху і задоволення. Ділові люди замовляють організацію перерви на каву як відмінне поєднання бізнесу та відпочинку. Ділове чаювання чи кавування дозволяє розслабитися і поспілкуватися в спокійній обстановці. Це носить також більш динамічний і неформальний характер – найкраще для обговорення деталей спільного бізнесу. Усе це – частина послуг конференц-сервісу. Конференц-сервіс в Карпатах – це на сьогоднішній день популярна послуга з розробки, підготовки та реалізації конференцій різного формату і змісту відповідно до побажань клієнта. Конференц-сервіс в Яремче, організація та проведення семінарів, презентацій та інших заходів давно стало нормою ділового спілкування. Конференц-сервіс є ефективним інструментом побудови іміджу і репутації компанії. Великі фірми регулярно проводять конференції. Особливо вдало формат конференції підходить для просування складних продуктів і послуг. Послуги конференц-сервісу привертають цільову аудиторію можливістю отримати різнопланову інформацію через спілкування та обмін думками між учасниками конференції в комфортних умовах з усіма необхідними для цього ресурсами. Конференц-сервіс в кращому спа-готелі Яремче дозволить за короткий час повноцінно відновити сили, енергію і отримати неймовірне задоволення! Брифінги, конференції, прес-конференції, наукові конференції, симпозіуми, ділові зустрічі, круглі столи в Карпатах стали невід’ємною частиною політики будь-якої компанії. Проведення конференцій уже стало традицією, яку компанії стараються підтримати, а тому стають потенційними клієнтами обраного конференц-сервісу в Карпатах. Наукові конференції, семінари, тренінги, круглі столи, ділові зустрічі зазвичай проводяться в сучасно обладнаних конференц-залах з використанням спеціального обладнання для конференцій, а також бувають і інтерактивні конференції та мультимедійні презентації. Найкращі відгуки на сьогоднішній день отримали конференц-зали Карпат, зокрема конференц-зали яремче та конференц-зали Буковеля, які створюють затишну обстановку і сприяють плідній роботі. Компанії, які своїми силами організовують власні конференції, семінари та інші заходи або ж наймають професіоналів конференц-сервісу, які займаються пошуком приміщень для проведення корпоративних ділових або навчальних зустрічей, оренди залів, обладнання, все частіше замовляють конференц-зали в Карпатах. Конференц-зал з театральним розміщенням посадкових місць, призначений для проведення симпозиумів, конференцій, саммітів. Є також конференц-зал, який розрахований для невеликих корпоративних заходів, лекцій, тренінгів, прес-конференцій. В невеликих конференц-залах проводяться зазвичай наради, дискусії, презентації, круглі столи, семінари. Розміщення посадкових місць в конференц-залах, близькість аудиторії до президії, зручні м’які крісла створюють затишну атмосферу і сприяють ефективному спілкуванню та роботі. Сучасна технічна база конференц-залів дозволяє ефективно проводити заходи будь-якої складності і оперативно вирішувати всі ділові питання. Сучасна стереосистема, що гарантує високу якість звукового сприйняття інформації та стаціонарний екран для демонстрації слайдів чи кінофільмів, комп’ютерна техніка, високошвидкісне підключення до мережі Інтернет, записуюча і відтворююча аудіо- і відеотехніка, міжміський і міжнарожний телефонний зв’язок забезпечують організацію і проведення конференцій та семінарів на високому рівні. Відповідно до побажань клієнтів, організовуються кава-брейки, фуршет чи бізнес-ланч для учасників ділових заходів. Гостям надаються послуги паркінгу під охороною. Конференц-зали Буковеля – це цілий комплекс для проведення конференцій, семінарів, тренінгів, презентацій, нарад і ділових зустрічей. Сучасний дизайн конференц-залів Буковеля розроблено спеціально для того, щоб створити найкомфортніші умови для продуктивної роботи. Інноваційне рішення з організації харчування, розроблене фаховими шеф-кухарями та дієтологами. Конференц-зали Буковеля мають покриття Wi-Fi, і також гості можуть скористатися бізнес-центром для підготовки своїх презентацій. Забезпечить успіх будь-якого заходу участь ведучого координатора, який буде супроводжувати кожен проект. Вже традиційною стала практика організації круглих столів, ділових зустрічей. В рамках круглих столів представники компаній отримують можливість обговорити актуальні для бізнесу питання. Дослідження свідчать, що до 40 відсотків коефіцієнта корисної дії від різних симпозіумів, семінарів, конференцій спеціалісти отримують під час неформального спілкування в кулуарах. Основною метою корпоративного відпочинку є збалансування роботи і відпочинку. Організація корпоративу – це не просто спосіб розважити співробітників компанії. У першу чергу, це додатковий інструмент мотивації, формування іміджу компанії, корпоративних цінностей і традицій. Коли до організації корпоративного заходу висуваються найвищі вимоги, досить важливим стає обрати найкраще місце для організації проведення корпоративу. Якщо компанія бажає, щоб захід залишив у пам’яті гостей лише найяскравіші враження, звичайно ж варто зробити вибір на користь місця, яке багаторазово підкреслить високий статус компанії. Неймовірна природа, чисте гірське повітря вдалечині від міської суєти, замкнених приміщень. Саме час для організацції корпоративного відпочинку в Карпатах, на природі. Це можливість змінити обстановку і відпочити. Організація активного корпоративного відпочинку на природі – один з найбільш популярних видів відпочинку, якому віддають перевагу безліч співробітників компанії.

«РОМАНТІК СПА ГОТЕЛЬ» надасть Вам унікальну можливість поєднати якісну організацію та проведення конференцій, корпоративних заходів, ділових зустрічей, семінарів з  професійно організованим колоритним відпочинком в мальовничих українських Карпатах.
Це поєднання дасть можливість налагодити спілкування між його учасниками, закласти підґрунтя для тривалої та плідної співпраці і є запорукою  успіху Вашого заходу.

Наш досвід та відповідальність – ефективність та успішність Ваших заходів!


«РОМАНТІК СПА ГОТЕЛЬ» вразить професійністю та європейським ставленням до клієнтів,  адже ми традиційно приділяємо особливу увагу кожній деталі при підготовці Вашого заходу, а високий рівень сервісу є гарантією успішної роботи та відпочинку.
У вашому розпоряджені 3 конференц зали в карпатах, які знаходяться в місті Яремче. Зали для проведення конференцій оснащенні по останньому слову техніки.

Досвідчений персонал готелю забезпечить організацію перерви на каву; зустріч учасників, трансфер та поселення в готелі.

Конференц-сервіс в Капратах – це комплексне технічне і організаційне супроводження Вашого заходу.

У «РОМАНТІК СПА ГОТЕЛЬ» окрім якісного професійного організаційного супроводження спільно із замовником заходу, прекрасно налагоджена і технічна складова обслуговування.

Конференц-зали

До Ваших послуг 3 сучасно оснащених конференц-зали євро класу, які призначені для проведення таких заходів як: прес-конференції, презентації, круглі столи, тренінги, ділові ігри, семінари, бізнес зустрічі.

Зали оснащені повним комплектом технічного обладнання (входить у вартість оренди):

  • екран (240*210, VGA SPLITTER);
  • мультимедійний проектор EPSON.
  • можливість підключення ноутбуків, DVD, аудіоплеєрів;
  • фліп-чарт (при необхідності 2 шт.);
  • трибуна;
  • Wi-Fi Internet (100 МБ)
  • мікшерний пульт, колонки SVEN BF 31
  • мікрофони, радіомікрофони

Великий конференц-зал:

  • площа – 250 кв. м
  • місця – 200 чол.
  • тип посадки – «ТЕАТР», «Круглий стіл»

Середній конференц-зал:

  • площа – 90 кв. м.
  • місця – до 100 чол.
  • тип посадки – «ТЕАТР», «Круглий стіл»

Малий конференц-зал:

Малий конференц-зал

  • площа – 85 кв.м.
  • місця – до 50 чол.
  • тип посадки – «ТЕАТР», «Круглий стіл»

Загальна кількість столів – 37 шт.,  стільців – 191 шт., кількість та розстановка яких здійснюється згідно потреб замовника заходу.

Організація та проведення великих конференцій та семінарів

«РОМАНТІК СПА ГОТЕЛЬ» надасть високоякісний сервіс обслуговування Вашого корпоративного заходу і потурбується про те, щоб Ви, водночас, гарно відпочили.
Організаційне обслуговування передбачає:

  • забезпечення місцями проживання в інших, сусідніх, готелях згідно з трьохстороннім договором, якщо кількість учасників конференції перевищує кількість місць проживання у готелі;
  • забезпечення повного трансферу для всієї групи учасників будь-яких заходів, зборів чи нарад;
  • забезпечення харчуванням всіх учасників (сніданок, обід, вечеря);
  • організація кофе-брейків, під час яких Ви зможете насолодитися чашкою ароматної кави і легкими закусками, які задовольнять смак навіть самого вибагливого гурмана;
  • підготовка культурної програми.

До УВАГИ замовників!

    • У вартість проживання входить користування СПА-ЗОНОЮ
    • У кожному номері є можливість приготування гарячих напоїв.
    • Автомобільна парковка під наглядом.
    • Організація розважально-культурної програми

Під час проведення усіх заходів ми пропонуємо як стандартне харчування, так і спеціальне.

Ми можемо організувати для Вас банкети, вечірки, тематичні вечори, а також:

  • пікніки зі смаженням стейків, мюнхенських ковбасок, шашликів та кров’янки- гриль
  • великий гриль із засмаженням барана на вертелі
  • накритий додатковий гуцульський стіл з традиційними етнічними стравами
  • музичний супровід: етнічна гуцульська музика, сучасний естрадний репертуар, дискотеки
Гурт «Ватаги» – справжній гуцульський запал
Гурт “Гардамани” – переможці проекту “Шанс!”
Організація відпочинку:
Активний відпочинок
Розслабляючий відпочинок
Прокат квадроциклівПослуги масажиста«Найкраще зварений банош»
Прокат велосипедів Відвідування соляного гроту"Витесати камінь»
РафтингSPA-басейни з гідромасажем«Дроворуб»
Політ на аерошутіSPA-сауни«Гуцульські вареники»
Кінні екскурсії, походи в гори«Гриль-змагання»
За даний перелік послуг клієнт розраховується окремо!
В «РОМАНТІК СПА ГОТЕЛЬ» є можливість провести експозицію сакральних творів: ікон та скульптур в раках проекту «Врятуймо скарби разом». Це маловідомі недосліджені зразки іконопису та скульптури Галичини, які отримали нове життя.

У Вас є можливість:

  • Придбати репродукцію
  • Влаштувати благодійний аукціон (вилучені кошти будуть направлені на реконструкцію  інших творів, як благодійність)

Такий широкий спектр послуг полегшить організаційну роботу Вам і забезпечить необхідний комфорт Вашим гостям. Все це за розумними цінами, що дозволить Вашому бізнесу рости і розвиватися, ну і, звичайно, планувати та проводити майбутні заходи.

Ми організуємо і корпоратив для будь-якої групи. Гарантуємо продуктивний відпочинок

Ваших учасників.

Ми раді надати Вам те, що Вам необхідно за розумними цінами.

Бажаємо Вам продуктивного проведення заходів, а наш сумлінний досвідчений персонал  добре знає  як цього досягти і подбає про всі деталі!
РОМАНТІК СПА ГОТЕЛЬ Яремча Буковель.

Відгуки про наш готель

Хотим сказать СПАСИБО Вам и вашей команде за помощь в размещении участников партнерской конференции OCS с 25 по 26 мая! Ваша оперативность, гибкость, индивидуальный подход, готовность помочь организаторам в решении части вопросов, которые порой и не входили в вашу компетенцию, – заслуживают большой благодарности! Желаем Вам продолжать развиваться в своей сфере, занимать лидирующие позиции! Успехов, новых побед и лояльных клиентов отелю “Романтик”! Надеемся, что нам еще выпадет возможность побывать на Украине и остановиться вашем комфортабельном отеле! ===================== С уважением, Надежда Марадудина менеджер по маркетингу OCS Distribution Нижний Новгород, Казань, Уфа